مقالات آموزشی استابیلایزر

در این بخش به ارائه مقالات آموزشی انواع استابیلایزر خانگی ، صنعتی ، اداری تکفار و سه فاز و کاربرد استابلایزر می پردازیم .


استابیلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ چیست

استابلایزر یا استابیلایزر ، سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید.

ادامه مطلب…


کاربرد استابیلایزر

کاربرد استابیلایزر | مزایای استابلایزر  : استابلایزر یا تثبیت کننده یا پایا ساز وسیله ای ست که از نوسانات وتکان های شهری ،لوازم برقی، خانگی و کارخانجات صنعتی (در کشتی و هواپیما) جلوگیری می کند.

ادامه مطلب…


راهنمای خرید استابیلایزر

برای انتخاب و خرید یک استابلایزر مناسب ابتدا باید به کاربرد مصرف موتوری یا روشنایی (صنعتی یا خانگی) توجه کرد.

ادامه مطلب…


ترانس فاراتل جهت منازل

ترانس اتوماتیک فاراتل:  ترانسAVR32F دارای فیلتری است که نویز موجود در برق شهر را که باعث اختلال در عملکرد دستگاه‌های مصرف‌کننده می‌گردد، حذف کرده و برقی عاری از هرگونه پارازیت، جهت استفاده دستگاه‌های مصرفی در خروجی ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب…


استابلایزر مراکز درمانی و دندانپزشکی ها

استابلایزر بیمارستان و آزمایشگاه مناسب برای مراکز درمانی و دندانپزشکی ها در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید

ادامه مطلب…


انتخاب استابیلایزر مناسب

انتخاب یک استابیلایزر مناسب به شما کمک میکند تا بتوانید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید استابیلایزر مناسب میتواند باعث تثبیت برق شهری شما شود و یک برق با کیفیت را به شما ارائه دهد

ادامه مطلب…