یو پی اس دفتر خدمات الکترونیک

امروزه استفاده از یو پی اس در دفتر خدمات الکترونیک یک امر حیاتی است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا به شما توضیح دهیم که چه یوپی اسی برای دفاتر شما مناسب تر است. همانطور که میدانید کار یو پی اس این است که از تجهیزات الکترونیکی شما مانند کامپیوتر،پرینتر و … در هنگام قطعی برق محافظت میکند و همچنین برای دستگاه های حساس شما در دفتر خدماتی برقی سالم و با کیفیت را تولید میکند.برقی بدون نویز و نوسان که باعث افزایش طول عمر دستگاه های مصرفی دفاتر پیشخوان دولت نیز میشود.

 

این مقاله را هم بخوانید یو پی اس اداری چیست؟

 

یو پی اس دفتر خدماتی

 

یو پی اس در دفتر خدمات الکترونیک

حالا چرا میگوییم که در دفاتر خدمات الکترونیک باید از یو پی اس استفاده شود.

زیرا مشکلات متعددی را در زمینه برق شهری مرتفع میکند در زیر تعدادی از این مشکلات را نام برده ایم.

  • قطع جریان برق شهر
  • نویزهای زیاد لحظه ای
  • نواسانات در مدارهای الکتریکی
  • اضافه بار لحظه ای
  • کم شدن ولتاژ لحظه ای
  • کاهش ولتاژ طولانی
  • حالت گذرای تغییر دهنده
  • بالا و پایین شدن فرکانس
  • هارمونیک ها

 

یکی از اجزا اصلی یو پی اس باتری های ان هستند. کار باتری ها این است که در  زمانی که برق دفتر خدمات الکترونیک قطغ میشود برق از  طریق جریان dc ذخیره مکیند و ان را از طریق اینورتر به  ac تبدیل میکند و به تجهیزات شما برق رسانی میکند و از قطعی ناگهانی برق جلوگیری میکند. بر اساس نوع یو پی اس مدت زمانی را برای شما در نظر میگیرد تا بتوانید اطلاعات مهم خود را ذخیره و جابجا کنید.

یو پی اس میتواند از ده دقیقه الی چند ساعت برق را برای شما نگه دارد. بسته به نوع انتخاب یو پی اس و باتری ان که قیمت متفاوتی دارد. هرچه قدر مدت زمان پشتیبانی بیشتری را نیاز داتشه باشید قیمت یو ۷پی اس شما بالا تر میرود.

توصیه میکنیم چون انتخاب یو پی اس یک امر تخصصی است جهت مشاوره رایگان در زمینه یو پی اس و خدمات برق اضطراری همین حالا با راژمان تماس بگیریرید.

 

این مقاله را هم بخوانید استفاده از یو پی اس در شبکه 

 

مشکلات موجود در جریان برق در دفاتر خدماتی

قطعی برق شهر :

در صورت اتفاق افتادن چنین مشکلی یوپی اس با استفاده از باتری تا زمانی که انرژی ذخیره شده در آن اجازه می دهد، توان مصرفی تجهیزات را فراهم آورد.

کم شدن ناگهانی ولتاژ

این پدیده غالبا بر اثر راه اندازی بارهای الکترو موتور در شبکه برق به وجود آمده و سبب خطای عملکرد، Crash کردن، Reset شدن سیستم های کامپیوتری و یا قفل کردن صفحه کلید می شود،

در صورت بروز چنین پدیده ای در شبکه برق، یوپی اس به صورت لحظه ای عمل کرده و توان مصرفی تجهیزات را از باتری تامین می کند و پس از رفع اشکال در برق شهر ، به وضعیت عادی برمی گردد.

افت مدت بالا ولتاژ

در صورت بروز چنین مشکلی، عملکرد یوپی اس مشابه حالت قطع برق می باشد.

در ضمن می توان برای رفع این نقصان از استابیلایزر (تثبیت کننده ولتاژ) استفاده نمود که کاهش ولتاژ را جبران نماید و مصرف کننده هایی که حتی به یوپی اس متصل نیستند را تحت پوشش قرار می دهد.

افزایش شدید و ناگهانی ولتاژ:

 این پدیده در اثر رعد و برق و عمل سوئیچینگ در شبکه ایجاد میشود. و در اثر آن ممکن است که ولتاژ به صورت ناگهانی تا چندین برابر ولتاژ نامی شبکه بالا رود.

معمولا در یوپی اس ها، مدارهای حفاظتی قرار داده می شود که انرژی موجود ناشی از این افزایش ولتاژ را حذف کرده تا از اعمال آن به وسایل الکترونیکی جلوگیری شود.

نویز یا نوسان : 

غالبا در شبکه برق مصرف کننده هایی نظیر اجاق ها مایکروویو وجود دارند که سبب ایجاد نویز و تداخل الکترومغناطیسی در لاینهای برق شهر می شود.

برای پیشگیری از این مشکل در یوپی اس ها بخشی به نام فیلتر در نظر گرفته می شود تا اثرات ناشی از نویز و تداخل آن تا حد زیادی کاهش دهد.

 

اگر در حین عملیاتی که در دفترخانه انجام میشود همانند اجرای خدمات پستی،صدور کارت، کارت کشیدن در دستگاه پوز، پرداخت عوارض،کاربا سایتهای اینترنتی به طور ناگهانی برق قطع شود دفترخانه میماند با کلی مشتری در حال انتظار که کارشان باید به نحو احسنت انجام شود.

پس خرید یو پی اس برای دفاتر خدمات الکترونیک یک امر حیاتی است که هم باعث رضایت مشتری و هم ارامش خاطر شما خواهد شد.

 

واحد فروش شرکت راژمان الکترونیک آماده ارائه مشاوره در حوزه تجهیزات برق اضطراری می باشد .

۰۲۱۲۶۴۱۴۵۲۹