یو پی اس برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از دستگاه‌های یو پی اس لاین اینتراکتیو در مناطق مختلف شهر تهران برای همه مشاغل الزامی است چون شما یک دستگاه پشتیبان قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای محافظت از تمامی دستگاه‌های حساس خود در مقابل خطر قطعی جریان برق را خواهید داشت. به این ترتیب خود را در برابر نویزها و قطع شدن مکرر برق حفاظت کنند.
همانطور که می‌دانید در فصل تابستان برق به شدت با قطعی مواجه می‌شود. برای همین برای اینکه به این مشکل بر نخوریم باید یک یو پی اس تهیه کنیم.

ما در راژمان معمولا برای فرشگاه ها و شرکتهای کوچک یو پی اس لاین اینتر اکتیو را پیشنهاد میکنیم.

در چه شهرهایی بیشتر برق میرورد و راهکار چیست؟

یکی از شهرهایی که به شدت در آن برق می‌رود شهر تهران است و چاره کار این است که شما یک منبع تغذیه بدون وقفه تهیه بفرمایید .
کارشناسان ما در راژمان با سابقه بیش از ۱۰ سال آماده این هستند که برای شما در هر محلی به صورت رایگان یو پی اس لاین اینتراکتیو مورد نظر شما را نصب بکنند. تا با بی‌برقی مواجه نشوید و همچنین یک برق بسیار با کیفیت را داشته باشید.

یو پی اس فروشگاه ها

اما بریم بررسی بکنیم تا ببینیم چه ups برای کار ما مناسب‌تر است. اگر شما یک دستگاه کامپیوتر کیس دوربین مداربسته و غیره را در اختیار داشته باشید. میتوانید از یک دستگاه یو پی اس لاین اینتراکتیو با توان پایین استفاده بکنید. و هم هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد هم جای کمتری را برای یو پی اس اختصاص خواهید داد. این نوع یو پی اس به درد چه افرادی می‌خورد. افرادی که فروشگاه دارند اشخاصی که مغازه یا سوپرمارکت دارند. شرکت‌ های خصوصی و سازمان‌های کوچک ارگان‌هایی که به صورت جزئی می‌خواهند در اتاق‌های سرور و امثالهم برق به صورت مداوم داشته باشند.

یو پی اس در تهران شرکت‌هایی که در تهران وجود دارد علی الخصوص در فصل تابستان به شدت مورد احتیاج واقع می‌شود.

انواع یو پی اس

  • ups آنلاین
  • یو پی اس لاین اینتراکتیو
  • یو پی اس آفلاین

همانطور که مشخص هست ups آنلاین از بقیه ubs‌ها گران قیمت‌تر است. به این دلیل که به صورت آنلاین در خط قرار دارد.

و بدون اینکه کوچک‌ترین قطعی صورت بگیرد وارد مدار می‌شود و از قطعی جریان برق در شرکت شما جلوگیری می‌کند.

بعد از آن یو پی اس لاین اینتراکتیو است که قیمت کمتری نسبت به ups آنلاین دارد. لب مواقع ما برای شرکت‌های کوچک و فروشگاه‌ها ups لاین اینتراکتیو را پیشنهاد می‌کنیم.
این ups هم می‌تواند همانند ups آنلاین از قطعی برق شما جلوگیری کرده و یک برق با کیفیت را به دستگاه‌های حساس شما برساند. با این تفاوت که مقداری دیلی یا تاخیر در ایجاد کردن برق برای شما دارد طوری که موقعی که برق برود شما این موضوع را احساس می‌کنید چون در کسری از ثانیه یک صدای تق و قطع و وصل شدن نور را مشاهده خواهید کرد ولی نگران نباشید.
دستگاه‌های شما همچنان روشن باقی خواهند ماند.
یو پی اس آفلاین به این صورت است که تاخیر و دیلی آن از ups لاین اینتراکتیو مشهودتر است.
پس با این اوصاف نتیجه می‌گیریم که یو پی اس آفلاین قیمت پایین‌تری را نسبت به یو پی اس آنلاین و ups لاین اینتراکتیو خواهد داشت.
امروزه یو پی اس در تهران یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر فروشگاه و هر شرکتی باید از آن برخوردار باشد. چون اگر برق برود باعث می‌شود که کار و کسب شما به مشکل بخورد. و مشتریان ناراضی زیادی را در کنار خود جمع کنید.
به عنوان مثال فرض کنید که شما صاحب یک فروشگاه مواد غذایی هستید. اگر برق برود چه اتفاقی می‌افتد مسلماً اتفاقات ناگواری خواهد افتاد به عنوان مثال یخچال شما قطع می‌شود. برق فروشگاه می‌رود و فروشگاه تاریک می‌شود.
دستگاه پوز شما از کار می‌افتد. دستگاه صادر کننده فاکتور از کار می‌افتد. حالا فرض کنید که کلی مشتری در فروشگاه شما حضور دارد. همه آنها فروشگاه شما را ترک خواهند کرد. پس نتیجه می‌گیریم که یو پی اس یک ابزار بسیار مهم در هر کسب و کاریست.

پیشنهاد راژمان الکترونیک به شما یو پی اس لاین اینترکتیو

اکنون که این مقاله را می‌خوانید ما در راژمان ۳ ups به صرفه و اقتصادی را برای شما تهیه کرده‌ایم.
یو پی اس لاین اینتراکتیو ۱۰۰۰ ولت آمپر
یو پی اس لاین اینتراکتیو ۱۵۰۰ ولت آمپر
ups لاین اینتراکتیو ۲۰۰۰ ولت آمپر

یو پی اس 100 ولت آمپر لاین اینتراکتیو

این یو پی اس ها از لحاظ ظاهری بسیار شبیه هم هستند. فقط فرقشان در این است که اندازه شان کمی متفاوت است.

هر سه این یو پی اس‌ها تقریباً ۲۰ دقیقه الی یک ساعت و ۳۰ دقیقه را برای شما بکاپ میگیرند.
نکته مهم این ups‌ها بصورت اینترنال هستند یعنی اینکه باتری در داخل خود یو پی اس قرار دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا فضای کمتری را در محل کسب و کار شما اشغال کند. و قابلیت حمل و نقل راحت‌تری را داشته باشد. یو پی اس ۱۰۰۰ ولت آمپر دارای ۲ عدد باتری ۷ آمپر ساعت می‌باشد. که برای یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه پوز تقریباً ۳۰ دقیقه برای شما بکاپ نگه می‌دارد.
یعنی اگر برق شما قطع شود به مدت ۳۰ دقیقه برق را برای شما نگه می‌دارد.

یو پی اس ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ ولت آمپر هم دو عدد باتری ۹ آمپر ساعت را در خود دارند که تا یک ساعت و نیم برای شما بکاپ همراه خواهد داشت.
اما قبل از خرید هر نوع دستگاه ups سعی کنید با یک کارشناس خبره و کاربلد مشاوره داشته باشید. تا در انتخاب ups خود دچار مشکل نشوید زیرا دستگاه ups یک تجهیز گران قیمت است و اگر اشتباه آن را خریداری بکنید.
هزینه‌های زیادی را برای شما خواهد داشت چون شرکت‌ها به راحتی ups را پس نمی‌گیرند یا اینکه تعویض نمی‌کنند.

برای اینکه از کارشناسان راژمان مشاوره رایگان دریافت نمایید. با شماره‌هایی که در زیر درج شده تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

۰۲۱۲۶۴۱۴۴۳۰
۰۹۱۹۶۷۰۶۰۳۱