تعیین قیمت یو پی اس آفلاین به چه صورت است

همانطور که میدانید یو پی اس ها انواع مختلفی دارند. قیمت یو پی اس آفلاین بر اساس ویژگی های مختلفی تعیین میشود. در ادامه به این میپردازیم که یو پی اس ها چند نوع هستند و در ادامه به این میپردازیم که قیمت یو پی اس آفلاین بر چه اساسی تعیین میشود.

 

بنر راژمان الکترونیک

 


این مقاله را هم بخوانید یو پی اس دوربین های مدار بسته


انواع یو پی اس در بازار

ups ها بر اساس نوع کارکردشان به سه نوع تقسیم میشوند:

 

یو پی اس آفلاین Offline :

یو پی اس های آفلاین Offline خود به انواع متنوعی نظیر لاین اینتراکتیو Line Interactive و Standby ، بخش بندی می شوند .

 

یو پی اس آفلاین (Offline UPS) چیست؟ و چگونه کار میکند؟ | یو ...

 

 یو پی اس لاین اینتر اکتیو Line Interactive :

در این یو پی اس در صورت عادی بودن ، برق شهر توسط تغییرمسیر خروجی انتخاب و به سمت مشتری حرکت داده می شود. در همین زمان منبع تغذیه باطری را شارژ می کند . با قطع برق شهر حالت سوییچ خروجی تغییر و خروجی اینورتر را به طرف مصرف کننده هدایت مینماید.

 

قیمت یو پی اس آفلاین

 

یو پی اس آنلاین Online :

در توپولوژی دابل کانورژن ، جریان الکتریکی شهری باتری را شارژ و در همین حین اینورتر برق باطری را به متناوب سوییچ می کند. سوییچ  برای بای پس کردن یوپی اس به منظور تعمیرات و … استفاده میشود.

 

یو پی اس انلاین

 

انواع یو پی اس از نظر شکل موج خروجی :

یو پی اس ها شکل موج پله ای ، پله ای سینوسی و سینوسی را دارا هستند.

شکل موج پله ای برای وسایل دارای تغذیه داخلی نظیر رایانه مناسب است ولی لبه های تیز و هارمونیک های شدیدی ایجاد می کند که می تواند برای تجهیزات حساس دیگر ضرر و زیان باشد .

طرح موج سینوسی پله ای دارای هارمونیک های کمتر و برای اکثر تجهیزات حساس و غیر حساس عالی است.

موج سینوسی شبیه شکل موج جریان شهری هستند از این رو برای تمام تجهیزات حساس پزشکی و غیر پزشکی مناسب هستند و هارمونیکی ایجاد نمی کند.

 

فرق یو پی اس آفلاین با یو پی اس لاین اینتاکتیو و آنلاین

همانطور که دیدید یوپی اس ها بر اساس نوعشان قیمتهای متفاوتی خواهند داشت. یو پی اس آفلاین از لحاظ سیستمی ساده تر از دو نوع یو پی اس دیگر است. از این رو قیمت پایین تری دارد. مهمترین تفاوت یو پی اس آفلاین و یو پی اس های دیگر در این است که نرخ تاخیر آن بیشتر است. در ups آنلاین بدون کوچکترین تاخیری برق در مدار قرار میگیرد بدون اینکه شما اصلا متوجه این موضوع شوید که برق قطع شده است. در منبع تغذیه بدون وقفه لاین اینتر اکتیو در حد ۱ صدم ثانیه طوب میکشد که باتری در مدار قرار بگیرد. در یو پی اس آفلاین بسته به نوع برند یو پی اس کمی بیشتر زمان میبرد که باتری در مدار قرار بگیرد یعنی شما در حد یک ثانیه متوجه این موضع میشوید که برق رفته است.

از لحاظ گران بودن قیمت ابتدا یو پی اس انلاین بعد یو پی اس لان اینتراکتیو و سپس یو پی اس افلاین قرار دارند.

یو پی اس آفلاین معمول برای مصارف خانگی استفاده میشود. در ادامه چند مثال را بررسی میکنیم تا ببینیم که یو پی اس آفلاین در چه مکانهایی کاربرد دارد؟

  • سوپر مارکتها
  • شرکتهای کوچک
  • موسسات کوچک
  • طلافروشی
  • بوتیک
  • پاساژ
  • و…

 

قیمت یو پی اس آفلاین بر اساس برند یو پی اس و همینطور برند و ظرفیت باتری ها متفاوت است. هرچه قدر قیمتی یو پی اس آفلاین بالاتر رود یعنی اینکه توان یو پی اس بالاتر است. همچنین باتری های یو پی اس ظرفیت های بالاتری را دارند. و برندهای آنها معروف تر است.

برای مشاوره خرید باتری یو پی اس و اطلاع از قیمت یو پی اس آفلاین با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۶۴۱۴۵۲۹

۰۲۱۲۶۴۱۴۴۳۰