یو پی اس صنعتی و یو پی اس سه فاز

یو پی اس یا Uninterruptible Power Supply (UPS)به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است. یو پی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است و وظیفه  آن این است که توان مصرفی مورد نیاز را بدون وقفه تامین کند. یو پی اس به این صورت عمل میکند که با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری برق مورد نیاز تجهیزات را تامین میکند.

یو پی اس به عنوان یک واسطه بین دستگاه مصرف کننده و برق شهری قرار میگیرد و علاوه بر اینکه برق شبکه را تنظیم میکند باعث میشود که نویز و اختلالات باعث آسیب های جدی به دستگاه مصرف کننده نشود.[یو پی اس آنلاین راژمان اینترنال                                                                                 

کارایی های یو پی اس های صنعتی

یکی از مهمترین کارایی های یو پی اس این است که در زمانی که برق شهری قطع شود یوپی اس بدون کوچکترین وقفه ای وارد عمل میشود و برق مصرفی لازم را تامین میکند.

دستگاه های یو پی اس صنعتی  وظیفه دارند از دستگاه های حساس صنعتی در برابر نواسانات برق و قطعی برق محافظت کنند و معمولا این یو پی اس ها از نوع سه فاز و ترانس بیس هستند.

یو پی اس های صنعتی معمولا برای رنج توانی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

رنج توانی یو پی اس های سه فاز شامل ۳۰ کاوا ، ۴۰ کاوا ، ۶۰ کاوا ، ۸۰ کاوا ، ۱۰۰ کاوا و به بالا می باشند و شرایط ایمن را برای بارمصرفی فراهم می کند.


شرکت راژمان الکترونیک به عنوان تامین کننده یو پی اس های صنعتی آماده ارائه مشاوره به صنایع مختلف جهت تامین برق سالم و بدون وقفه می باشد.